Συνέντευξη τύπου στο Ξεν. Μεγάλη Βρετανία της ΕΕΕΦαΜ για το 12ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management

«Ευφυείς» απαντήσεις στις καίριες προκλήσεις των στελεχών της φαρμακευτικής αγοράς

Τα νέα δεδομένα που θα καθορίσουν τη Φαρμακευτική Πολιτική τα επόμενα χρόνια, οι διαφορετικές προσεγγίσεις στην καινοτομία, οι νέες διαστάσεις της πρακτικής της Αυτό-φροντίδας, η Ψηφιακή Υγεία και η τεχνητή νοημοσύνη αλλά και τα νέα μοντέλα εξέλιξης των στελεχών, είναι τα κύρια θέματα που θα απασχολήσουν το 12ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management το τριήμερο 12-13-14 Φεβρουαρίου 2020. Τα παραπάνω αναφέρθηκαν στη Συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.).

Η Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Ε.Ε.Φα.Μ., Σοφία Νάσιου, οι Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου, Σπύρος Φιλιώτης, Αντιπρόεδρος & Γενικός Διευθυντής ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY και Γιώργος Αλεβιζόπουλος, Γενικός Διευθυντής AENORASIS και η Επικεφαλής της Οργανωτικής Επιτροπής, Ντανιέλα Μάλο παρουσίασαν το πρόγραμμα και τους ομιλητές του Συνεδρίου, το οποίο θα διεξαχθεί στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, με θεματικό άξονα: 2020-2030: Προάγοντας την Υγεία στην εποχή του «ευφυούς» επιχειρείν.

Η κα Νάσιου αναφέρθηκε στην αποστολή της Ε.Ε.Φα.Μ. προσθέτοντας ότι: «Σήμερα βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο για το μέλλον του φαρμακευτικού management. Οι εγχώριες εξελίξεις και οι διεθνείς «Mega-trends», μεταμορφώνουν ταχύτατα το πλέγμα των εταίρων στον κλάδο Υγείας: του ασθενή, του Επαγγελματία Υγείας, των Υγειονομικών Αρχών και των Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων. Γι’ αυτό η δια βίου μάθηση αποτελεί το ενεργό συστατικό κάθε επιτυχημένου επαγγελματία. Αυτός είναι και ο στόχος του Συνεδρίου, να συμβάλλει στο να κατανοηθεί βαθύτερα το επιχειρηματικό κλίμα από τα στελέχη ώστε να παραμένουν πάντα στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων και ανταγωνιστικά στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον».

Οι Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής παρουσίασαν το επιστημονικό πρόγραμμα, το οποίο χαρακτήρισαν υψηλού επιστημονικού επιπέδου, πλήρως εναρμονισμένο με τα δεδομένα της νέας πραγματικότητας. Ξεχωριστή στιγμή του Συνεδρίου θα αποτελέσει, όπως τόνισαν, η συζήτηση υπό μορφή debate, με θέμα τη Φαρμακευτική Πολιτική στην αυγή της νέας δεκαετίας. Εκπρόσωπος του Υπουργείου Υγείας θα συνομιλήσει με τους Ολύμπιο Παπαδημητρίου, Πρόεδρο ΣΦΕΕ και το γνωστό Οικονομολόγο Υγείας Σωτήρη Βανδώρο, Senior Lecturer in Health Economics, King’s College London, Adjunct Associate Professor, Harvard University. Θα δοθεί έμφαση στους άξονες Ανάπτυξη-Καινοτομία-Φαρμακευτικός Προϋπολογισμός-Πρόσβαση Ασθενών, και στο μέλλον των στελεχών της Φαρμακοβιομηχανίας.

Στη συνέχεια στο 1ο panel του Συνεδρίου θα προσεγγισθεί η έννοια της Καινοτομίας και οι εφαρμογές της στη Φαρμακευτική Βιομηχανία και τον ευρύτερο χώρο της Υγείας. Εκπρόσωποι θεσμικών φορέων, φαρμακευτικών επιχειρήσεών, της επιστημονικής κοινότητας και των συλλόγων ασθενών θα παρουσιάσουν παραδείγματα εφαρμογής Καινοτομίας στον κλάδο τους και θα διατυπώσουν προτάσεις.

Το 2ο panel θα είναι αφιερωμένο στην πρακτική και την αξία της Αυτο-φροντίδας. Τάσεις που διαμορφώνονται, το μέλλον της πρακτικής σε τοπικό και διεθνές επίπεδο και θα γίνουν προτάσεις για την εδραίωσή της ως πυλώνας ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό θα παρουσιαστεί ο ρόλος του φαρμακοποιού ως σύμβουλος υγείας, αλλά και ο νέο-αναδυόμενος ρόλος των «influencer» στην προώθηση της ενημέρωσης των καταναλωτών σε θέματα Αυτο-φροντίδας.

To επιστημονικό πρόγραμμα του Συνεδρίου θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση μεθόδων με τις οποίες τα στελέχη των επιχειρήσεων μπορούν, σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο γίγνεσθαι, να μαθαίνουν και να αναδομούν όλα όσα ήξεραν, μέσω της γρήγορης εκμάθησης, (“Learning Agility”) και τη διερεύνηση των δεξιοτήτων που πρέπει να κατέχουν ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες προκλήσεις.

Τέλος η κα Μάλο έκανε αναφορά στους Key Note ομιλητές της διοργάνωσης, που φέτος είναι:


  • Beau Lotto, Neuroscientist & Entrepreneur of Perception, ο οποίος θα εξηγήσει πώς κάθε άνθρωπος μπορεί να αναγνωρίσει τα εμπόδια που δημιουργούν οι αντιλήψεις και οι πεποιθήσεις του, προκειμένου να αποδεχθεί τις αλλαγές και να προσαρμοστεί ανάλογα.

  • Χάρης Τσέβης, visual designer και καλλιτέχνης, ο οποίος μέσα από την αφήγηση της πορείας που ακολούθησε ο ίδιος για να δημιουργήσει και να εδραιώσει το δικό του brand, θα αποκαλύψει τους τρόπους που μπορούν να υιοθετήσουν τα στελέχη για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας τους.

  • David Mattin, Global Head of Trends and Insights, TrendWatching, συγγραφέας και ομιλητής, θα μας μεταφέρει τέσσερις σύγχρονες τάσεις που ξαναγράφουν τις προσδοκίες των καταναλωτών και των Επαγγελματιών Υγείας.

Παρουσίασε επίσης το θεσμό των «Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ», και τις υποψηφιότητες που προκρίθηκαν στην τελική φάση αξιολόγησης, υπογράμμισε την ιδιαίτερα υψηλή ποιότητα των εργασιών που διαγωνίστηκαν. Η τελετή απονομής των Αριστείων θα πραγματοποιηθεί στις 14 Φεβρουαρίου με το πέρας των εργασιών του επιστημονικού προγράμματος και παρουσίασε τις υποψηφιότητες που προκρίθηκαν, από την Κριτική Επιτροπή, για να παρουσιαστούν στους συνέδρους για την τελική κρίση:

  • Καλύτερη Καμπάνια Προϊόντων ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ. Salonpas (ΒΙΑΝ) Carbosylane (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY)

  • Καλύτερη Καμπάνια Προϊόντων Αυτο-φροντίδας Altion (ΒΙΑΝ) Yotuel (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY)

  • Καλύτερη Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας Let’s ΠΑΠ (AENORASIS) Novalac (ΒΙΑΝ)

  • Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος Trulicity (ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ-LILLY) Xeljanz (PFIZER)

  • Καλύτερο Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού Βήμα Μπροστά (NOVARTIS) Ένα μοναδικό ποδήλατο… αγώνων Ζωής ( SANOFI)

  • Καλύτερη Καμπάνια Ώριμου Προϊόντος ή Ομάδας Προϊόντων Stelara (JANSSEN) Avastin (ROCHE)

Όπως τονίστηκε από όλους, το κορυφαίο αυτό εκπαιδευτικό γεγονός του φαρμακευτικού κλάδου θα συγκεντρώσει και φέτος 21 καταξιωμένους και διεθνούς εμβέλειας εισηγητές από όλο το φάσμα της Υγείας και περισσότερα από 900 στελέχη φαρμακευτικών εταιρειών.


Δείτε περισσότερα για το συνέδριο και κάντε την εγγραφή σας ΕΔΩ


Δείτε σύντομο σχετικό video για την ΕΕΦαΜ


Περισσότερα νέα εδώ