Κλείστε όλες τις οθόνες μια ώρα πριν τα παιδιά σας πάνε για ύπνο!


Απομακρύνετε τα παιδιά από τις οθόνες και απενεργοποιήστε τις μια ώρα πριν πάνε για ύπνο.

Μπορεί να μην είναι σαφή τα χρονικά όρια χρήσης των ηλεκτρονικών συσκευών από τα παιδιά, όμως είναι αδιαμφισβήτητο ότι επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου τους.

Οι επιστήμονες του Royal College of Pediatrics and Child Health (RCPCH) βρήκαν στοιχεία που συνδέουν την αυξημένη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών με τον διακεκομμένο ύπνο, την παχυσαρκία και με προβλήματα ψυχικής υγείας, όπως το άγχος και τη μοναξιά.

Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να οφείλεται σε οτιδήποτε εγγενώς επιβλαβές από τη χρήση της οθόνης, αλλά είναι περισσότερο αποτέλεσμα της χρήσης της οθόνης, που «μετατοπίζει θετικές συμπεριφορές», όπως εξήγησαν οι επιστήμονες.

Οι Βρετανοί ειδικοί βρήκαν ότι υπάρχει σχέση μεταξύ της πολύ συχνής χρήσης οθόνης με την παχυσαρκία και με την κατάθλιψη.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από εμπειρογνώμονες του UCL, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου του RCPCH, καθηγητή Russell Viner.

Ανέφεραν μια σειρά ερωτήσεων, για να βοηθήσουν τις οικογένειες να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τη χρήση της οθόνης από τα παιδιά τους:

  • Η ώρα που η οικογένειά σας ασχολείται με οθόνες είναι υπό έλεγχο;

  • Η χρήση της οθόνης παρεμβάλλεται σε αυτό που θέλει να κάνει η οικογένειά σας;

  • Η χρήση της οθόνης επηρεάζει τον ύπνο;

  • Είστε σε θέση να ελέγξετε τα σνακ που καταναλώνονται, κατά τη διάρκεια ενασχόλησης με την οθόνη;

Όπως αναφέρει το BBC:

  • Οι ώρες των γευμάτων είναι καλές ευκαιρίες για διακοπή από τις οθόνες.

  • Εάν τα παιδιά είναι εκτός ελέγχου με τις οθόνες, οι γονείς πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο παρέμβασης.

  • Οι γονείς θα πρέπει να σκεφτούν πώς χρησιμοποιούν οι ίδιοι τις οθόνες, συμπεριλαμβανομένου του εάν χρησιμοποιούν συσκευές ασυνείδητα πολύ συχνά.

  • Τα μικρότερα παιδιά χρειάζονται κοινωνική αλληλεπίδραση πρόσωπο με πρόσωπο και οι οθόνες δεν αποτελούν υποκατάστατο γι ‘αυτό.

Πηγή: Healthmag.gr


Δείτε περισσότερα

2 views0 comments